Veseleţea

Babies

Posted on: August 23, 2011

Un film despre 4 bebeluşi crescuţi  până la vârsta de un an în patru civilizaţii diferite: Namibia, Mongolia, Japonia şi SUA.

Deşi nevoile unui copil mic sunt aceleaşi(hrană, protecţie, alinare) indiferent în ce colţ al pământului se naşte, satisfacerea lor diferă enorm de la o civilizaţie la alta.

Enjoy!

 

6 Responses to "Babies"

De cand am auzit de filmul asta vreau sa-l vad; acum mi-ai facut iar pofta. L-am vazut parca de vanzare pe amazon; pe la noi a aparut?

Salutare! Cred ca a aparut la vremea respectiva si la noi. Eu l-am vazut acu cateva luni acasa. Cred ca il mai am pe undeva, il caut si ti-l aduc la urmatoarea intalnire LLL😉

vreau si eu filmul, Iuli! please !!!

:)) Se rezolva!

Si provincia vrea filmul, please! :-))

ok, notat! cu prima ocazie il aduc, pupici :*

Leave a Reply

Magazin cu produse naturale și sănătoase pentru copii și părinții lor ⚛

Evenimente in Brasov

No upcoming events

LIVE din Magazin :)