Veseleţea

De Sărbători

Posted on: January 2, 2011

This slideshow requires JavaScript.

… ne-am jucat cu bunicii şi uncheşii, am colindat ce ne-am mai adus aminte, am primit o grămadă de cadouri, a venit tata din Chinaaaaaa, am făcut mese festive, ne-am catanizat oleacă, am evanghelizat nucile de săpun şi alăptarea la cerere, am luat bunătăţuri bucovinene de la Baciu, ne-am dat în scrânciop şi pe balansoar  şi am facut multe poze🙂

Mai multe pe Picasa .

Tags:

2 Responses to "De Sărbători"

ce frumoasa e poza asta🙂
http://picasaweb.google.com/iulivarzariudarie/DeSarbatori#5557336126021103186

pentru ca voi sunteti frumosi!

îţi dai seama că ne-am înroşit🙂 numai complimente primim din TM🙂

Leave a Reply

Magazin cu produse naturale și sănătoase pentru copii și părinții lor ⚛

Evenimente in Brasov

No upcoming events

LIVE din Magazin :)