Veseleţea

Workshop: Tagliatelle cu sos alb & tort diplomat

Posted on: March 13, 2010

Seara de filme s-a transformat in şedinţă de bucătăreală, ne-am “intrecut” în ale gătitului ce să mai.

Tagliatellele au ieşit bestiale şi au fost foarte simplu de preparat.

1. se rupe bucăţele conopida şi se pune la fiert ~15 minute

2. dupa ce s-a fiert conopida se pun si tagliatellele in apă clocotită ~5-10 minute

3.  se face sosul alb din lapte, faină (pe foc), apoi smântână, iaurt, sare după gust

Asta-i tot!

Ne-am încercat iar norocul cu tortul diplomat, asta după ce de câteva ori când am tot mâncat tortul cu lingura :))

Nici de data asta nu ne-a ieşit descântecul pentru gelatină, dar arăta tare bine aşa ca merită o poză:

Reţeta am luat-o de aici: http://www.culinar.ro/forum/continut/Retete-in-imagini/6841/Reteta-mea-de-tort-diplomat/

Şi cât cuprinde, vin roşu demi-sec🙂

Leave a Reply

Magazin cu produse naturale și sănătoase pentru copii și părinții lor ⚛

Evenimente in Brasov

No upcoming events

LIVE din Magazin :)