Veseleţea

Un sfârşit de săptămână frumos la Veliko

Posted on: November 18, 2009

Sâmbătă am plecat cu Alex, Tică şi Cristina spre Veliko Turnovo. Eu cu gândul doar la cartofii la cuptor, iar Alex doar la căţărat.

Am ajuns cam in trei ore, timp in care am vorbit numai despre alegeri, adica numai despre Băsescu :)) . Fosta capitală a Bulgariei e cam la vreo 180km de Bucureşti şi drumul până acolo e foarte ok.

Vremea faină ne-a răsfăţat toată ziua, numai bună de căţărat şi de lenevit in pauze.

Eu recunosc că am lenevit şi cănd eram in coardă, cu alte cuvinte nu am avut chef  “să dau gradu” weekend-ul ăsta :)) .

Am găsit un loc tare drăguţ, unde am rămas peste noapte.  Camera ne-a costat 35euro, deci cam 8.5 de pers, ieftineală mare.

Nouă ne-a plăcut tare pensiunea aşa ca o recomand cu căldură: http://www.belaneda.com/

Dacă ajungeţi la Veliko nu trebuie să rataţi mâncărurile pe care le fac bulgarii la cuptor, absolut delicioase.

Cel mai şi cel mai mult mi-a placut la restaurantul Tempo: cartofi cu spanac, branză şi unt. MMMMMMMM!

La recomandarea Cristinei am incercat si Tagliateli cu brocoli şi cu un sos “magic” la restaurantul Ego. The best!

Mai multe poze şi informaţii despre Veliko găsiţi aici:

* http://picasaweb.google.com/iulivarzariudarie/Tarnovo#

* http://en.wikipedia.org/wiki/Veliko_Tarnovo

Leave a Reply

Magazin cu produse naturale și sănătoase pentru copii și părinții lor ⚛

Evenimente in Brasov

No upcoming events

LIVE din Magazin :)